Netwerkstatus

Op vrijdag 28 november vanaf 20 uur voeren wij onderhoud uit van de verbindingen van de SmartHub te Dordrecht. Hierbij passen wij de routeringen aan voor de verbindingen. Hoewel wij minimale impact verwachten, kunt u een enkele korte onderbreking ervaren. Wij verwachten de werkzaamheden rond 04:00 af te ronden.

Update: de werkzaamheden zijn succesvol afgerond.

Op maandag 29 september rond 14:00 ontvingen wij meldingen van verbroken verbindingen. Inmiddels is bevestigd dat het om een graafschade gaat waarbij glasvezels beschadigd zijn.

De herstelwerkzaamheden zijn direct gestart en rond 02:15 in de nacht maandag op dinsdag afgerond. Mocht u nog problemen ervaren neemt u dan even contact met ons op.

Op zaterdag 15 maart 2025 is een deel van onze glasvezelinfrastructuur nabij het koppelpunt met de Smarthub in Dordrecht aangepast en zijn er werkzaamheden uitgevoerd aan een nabijgelegen handhole. De werkzaamheden zijn rond 8:00 gestart en rond 01:30 op 16 maart 2025 afgerond.

De werkzaamheden zijn afgerond. Mocht u vragen over de uitgevoerde werkzaamheden hebben, neemt u dan contact op met het NOC op telefoonnummer 088 – 313 10 99.

Dinsdag 7 januari 2025, 14:40

Op dinsdag 7 januari 2025 is er een korte verstoring van de internet connectiviteit voor een deel van het netwerk opgetreden. Na 2 minuten was de verstoring hersteld. Wij doen nog een root cause analyse.

Op maandag 9 september, rond 11:40 zien we een verstoring van het internet verkeer op een deel van ons netwerk.

Rond 13:15 zijn alle verbindingen hersteld. De root cause bleek een stapeling van effecten als gevolg van een configuratie wijziging waarbij onverwacht een beveiliging geactiveerd werd die een deel van netwerk in regio Dordrecht afsloot uit voorzorg. We hebben de procedures aangepast zodat dit zich in de toekomst niet meer op deze manier kan voordoen.